עששיות סולאריות לגינה – הפתרון האידיאלי לעיצוב גינה יוקרתית

עששיות סולאריות לגינה

ערב מושלם בגינה מתחיל בתאורה חמימה ונעימה! כידוע, עיצוב הגינה, החצר, סביבת הבריכה הביתית וכל מרחב חיצוני אחר, מצריך מחשבה על כל הפרטים הקטנים, פריטים מגוונים, וגם לא מעט יצירתיות… בדיוק בגלל זה, אנחנו מתרגשים להציג בפניכם את העששיות הסולאריות שלנו, אשר מעניקות חוויית עיצוב יוקרתי ותאורה מושלמת, היכן שתבחרו להציב אותן! 

תוכן עניינים:

 

עששיות סולאריות SOLANT הגיעו אל גודלייף אאוטדורס והפכו במהרה לבחירה המושלמת עבור כל מי שרוצה להוסיף טאץ’ של יוקרה ואלגנטיות (וגם תאורה, כמובן!) לגינה. לעששיות הסולאריות עיצוב נקי ומודרני, לצד חוזק ואיכות ללא פשרות. העששיות עשויות אלומיניום בשילוב זכוכית מחוסמת ופאנל סולארי מתקדם, המבטיחים את עמידותן בקיץ הישראלי החם ובחודשי החורף הקרירים. 

 

ערב קסום ומואר

הפאנל הסולארי מאפשר לעששיות להיטען בשעות היום באמצעות אור השמש בלבד, והן אף מגיעות עם כבל טעינה, במידה ותרצו לטעון אותן בדרך זו. העששיות קלות משקל וניידות, כך שלא צריך להתחייב על מיקום, ניתן להזיז אותן בכל רגע, כדי ליצור אווירה נהדרת – עם יותר או פחות אור. 

רבים יגדיר את העששיות הסולאריות שלנו כרומנטיות, ולגמרי בצדק! תאורה נעימה וחמה בשעות הערב והלילה, מוסיפה פן רומנטי ואלמנט של יוקרה לגינה. התאורה הנכונה הופכת כל מרחב חיצוני למזמין יותר ומשדרגת את הבילוי שלכם בחוץ, גם כשחשוך. 

 

“ויהי אור” לאורך זמן

לא התפשרנו על חומרי הגלם המובחרים עבור עששיות סולאריות SOLANT, כשלנגד עינינו מטרה חשובה: להבטיח עמידות גבוהה לצד הנאה מהעששיות הנהדרות לתקופה ארוכה. כל עששית עשויה מפרופיל אלומיניום איכותי בציפוי אבקה, אשר מתאים במיוחד לתנאי חוץ. בנוסף, לכל עששית זכוכית מחוסמת T3MM מכל ארבעת צדדיה. פאנל סולארי נטען ABS+PP וסוללת ליתיום נטענת, הופכים את העששיות לחסכוניות בחשמל כמובן, ומאפשרים תאורה לאורך לילה שלם, כ- 12-10 שעות לאחר טעינה מלאה!

ניתן לרכוש עששית סולארית בודדת, או לבחור בסט הכולל שלישיית עששיות סולאריות. למרות מחירן הנוח לעששיות עיצוב יוקרתי ואלגנטי: הן מגיעות בשלושה גדלים (עששית קטנה, בינונית או גדולה) ובשני צבעים (שחור מט או לבן מט). כך בעצם, יספקו העששיות תאורה רכה וחמה לאורך זמן וגם יתאימו לכל עיצוב קיים. 

 

עיצוב יוקרתי בכל מזג אוויר

לעששיות סולאריות SOLANT רמת אטימות IP65, מה שאומר בעצם שהן אטימות בפני אבק ועמידות בגשם. הן עברו בהצלחה מבחן סילון מים (מבחן סילון האורך 15 דקות, עם זרם מים של 12.5 ליטר, בדקה בלחץ של 30 קילו-פסקל ממרחק של 3 מטרים) ועומדות בתקנים אירופאים מחמירים (CE ו-ROHS). 

העמידות הגבוהה, שומרת גם על עיצובן המרשים של העששיות. האטימות למים והיותן מוצר סולארי הנטען באור שמש, בשילוב חומרי הגלם החזקים שנבחרו בקפידה – מבטיחים כי הן ימשיכו לפעול ותמיד ייראו נהדר. 

 

עששיות סולאריות: מוצר ירוק וידידותי לסביבה 

העששיות בעצם מייצרות אנרגיה סולארית עם קליטת אור השמש. לאחר מכן, הן ממירות את אותה האנרגיה לאנרגיה חשמלית, המאוחסנת בסוללה נטענת מובנית. אין צורך בכבלים, או חיווט, ניתן להציב את העששיות בגינה, בחצר, על מדשאה, בסביבת הבריכה ועוד.

כשהעששית ניצבת בחוץ ביום שמשי, האור הסולארי כבוי, הסוללה נטענת באופן אוטומטי, וברגע שמחשיך – גם האור נדלק באופן אוטומטי! גם מבחינת טיפול ותחזוקה נכונה, באמת שאין פשוט מזה: עם הגעת העששית אליכם וטרם השימוש, יש לקרוע את סרט המגן שעל גבי הפאנל הסולארי. יש לוודא שהפאנל הסולארי נקי בתדירות קבועה, ובמידה והצטברו לכלוכים או כתמים על גבי הפאנל, יש להסירם בעדינות. כך בעצם, תוכלו להמשיך לטעון את העששיות באופן האידיאלי, והן ימשיכו לספק לכם את התאורה המושלמת.

מוצרי אירוח ואוויר לגינה, עכשיו בגודלייף אאוטדורס!

לצד עששיות סולאריות SOLANT, מגוון מוצרי אירוח ואווירה לגינה ולמרחב האאוטדורס הביתי שלכם, מחכים לכם בגודלייף אאוטדורס! אנו מציעים מגוון מוצרים בעיצוב יוקרתי ובמחירים נוחים, הנבחרו בקפידה ועשויים חומרי גלם באיכות פרימיום.  

הצוות המקצועי והמסור שלנו עומד לשירותכם, ואתם תמיד מוזמנים ליצור איתנו קשר בנוגע לכל אחד מהמוצרים שלנו, ועם כל שאלה או התלבטות הנוגעות לעיצוב ושדרוג הגינה. יש לנו פתרונות יצירתיים ונשמח לסייע בכל עת!