הדרך הנכונה לרוקן ולמלא את המים בג’קוזי הביתי שלכם

טיפים לשימוש בג`קוזי

עם מים נקיים, בכמות ובטמפרטורה הנכונה, ג’קוזי ביתי מספק חווית רחצה מפנקת בכל פעם מחדש! מילוי וריקון המים הן פעולות פשוטות, אותן יש לבצע באופן הנכון ובתדירות המתאימה, כדי להמשיך להנות מהרחצה בכל רגע שתרצו, בכל מזג אוויר ובכל יום בשנה.

אביזרים נלווים כמו משאבת טבולה לריקון הג’קוזי באמצעות צינור, או חומרי ניקוי ייעודיים כמו מסיר מתכות מטאל קלין לג’קוזי, יסייעו לכם לרוקן ולמלא מחדש את המים בג’קוזי, ואף לשמור על ניקיונו, תחזוקתו ואיכות המים. כל הטיפים היעילים של גודלייף אאוטדורס כבר כאן – ואנחנו מבטיחים שבעזרתם תפיקו את המקסימום מהג’קוזי האהוב שלכם: 

 

ריקון הג’קוזי: משאבת טבולה

משאבה טבולה לריקון הג’קוזי עם צינור מיועדת לשימוש ביתי, לניקוז וריקון מיכלי מים, כמו גם כל סוגי הג’קוזי והבריכות. אנו ממליצים על שימוש במשאבה זו לריקון ג’קוזי Softub, כיוון שהמשאבה שואבת את המים מצידי הג’קוזי ולא מהקרקעית – וכידוע, לסופטאב המהם שלנו חיפוי ויניל גם בקרקעית, עליו נרצה לשמור כמובן. כמו כן, כהגנה נוספת ובהתאם להוראות היצרן, המשאבה שואבת כמעט עד קו האפס, 14 מ”מ מהקרקעית.

ג’קוזי סופטאב אינו כולל פתחי ניקוז, לכן משאבה טבולה היא הפתרון הפשוט והנוח ביותר לריקון המים. עם מערכת לסינון וטיהור מים מתקדמת המובנית בג’קוזי ובתחזוקה נכונה, ניתן להחליף, כלומר – לרוקן ולמלא את המים בג’קוזי, אחת ל- 4-3 חודשים בלבד!

מילוי הג’קוזי: מטאל קלין

בהתאם לקוטר הג’קוזי וגודלו, כך גם תכולת המים שלו משתנה, אך הטיפול במי הג’קוזי נשאר זהה ופשוט, ומבטיח שתמיד תטבלו ותתרחצו במים הטובים ביותר. עם מילוי הג’קוזי, כשהמים חדשים ונקיים, אנו ממליצים על הוספת מטאל קלין – מסיר מתכות בעל נוסחה מרוכזת, המונע הצטברות ברזל, נחושת ומתכות אחרות במי הג’קוזי.

כידוע, ישנן מתכות במי הברז הביתי. הצנרת המובילה את המים היא המקור של מרבית המתכות, וריכוזן אף מושפע ומשתנה בהתאם לצנרת בכל עיר ושכונה. לכן, אנו ממליצים להניח למים לזרום מעט (כ- 4-3 ליטרים) טרם מילוי הג’קוזי ולהתחיל למלא אותו רק לאחר מכן – ריכוז המתכות גבוה יותר עם פתיחת הזרם ויורד בהדרגה. מטאל קלין בטוח לשימוש, ועם מנה אחת בלבד אותה נוסיף אל מי הג’קוזי, נמנע את ההכתמה של פנים הג’קוזי על-ידי מתכות. כמו כן, מטאל קלין מתאים לשימוש עם מחטאים מסוגים שונים: כלור, ברום, אוזון ועוד. 

 

תחזוקת הג’קוזי: טיפים נוספים

מלבד ריקון ומילוי המים אחת לתקופה, התחזוקה ושמירה על ניקיון הג’קוזי היא קלה ופשוטה! עבור המעטפת, כמו גם המשטחים הפנימיים והחיצוניים של הג’קוזי, אנו ממליצים על שימוש במטליות רכות וחומרי ניקוי עדינים כדי למנוע הצטברות לכלוך, שמנים או חומרים שונים.

למעבר לכל המוצרים לשמירה על מי הג’קוזי לחצו כאן

לשמירה על מים נקיים, בטוחים לרחצה ומאוזנים, בדיקת איזון מים פשוטה באמצעות מקלוני בדיקה היא כל מה שצריך. במידה ואיזון המים זהה להמלצות היצרן – זה מצוין! במידה ולא, החומרים השונים להעלאת או הורדת ה- PH והכלור זולים וזמינים. ניתן להוסיף אותם בקלות למי הג’קוזי ולשמור על איזון המים. 

שואב ידני לניקוי קרקעית הג’קוזי, מנקה פילטר מקצועי, אקוופינס השומר על המים נקיים עם כמות כלור מינימלית, אביזרים וחומרים נלווים נוספים, יסייעו לשמירה על מי הג’קוזי נקיים, נעימים, בטוחים ומהנים לרחצה. גם את החומרים והאביזרים השונים אנו ממליצים לשקול להוסיף אל התחזוקה השוטפת

 

לסיכום: ריקון ומילוי הג’קוזי – המלצות המומחים של גודלייף אאוטדורס

בהנחה שאתם מתחזקים את הסופטאב האהוב שלכם כראוי, אנחנו ממליצים לרוקן את מי הג’קוזי אחת לשלושה עד ארבעה חודשים, ולמלא מחדש את הג’קוזי במים

נקיים, בתוספת 250 מ”ל של מטאל קלין. לצד המשאבה ומסיר המתכות, מגוון מוצרים, אביזרים וחומרי ניקוי מכל סוג לתחזוקה שוטפת, כבר מחכים לכם באתר שלנו – ואנחנו ממליצים על השימוש בהם בהתאם לצורך.

אנחנו, גודלייף אאוטדורס נשמח לספר לכם עוד על הג’קוזי שישדרג כל בילוי בבית או בחצר, ואת מרחב האאוטדורס שלכם. נשמח גם לספר לכם על כל הדרכים היעילות שיבטיחו לכם רחצה מהנה בכל פעם מחדש! אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר עם כל שאלה או התלבטות, מתי שרק תרצו.