מהו החומר השומר על טמפרטורת המשקאות בעגלת קירור למשקאות?

עגלת קולר למשקאות

למבחר ואיכות המשקאות המוגשים כשאתם מארחים בחצר, בגינה, או במסיבת הבריכה הלוהטת שלכם, תרומה עצומה לחוויית האירוח ולהצלחת האירוע! אבל, גם להגשת המשקאות בטמפרטורה הנכונה תפקיד חשוב, ואפילו קריטי… כשהקיץ בשיאו, והטמפרטורה בחוץ רק עולה ועולה, חשוב לנו לוודא שאנחנו והאורחים שלנו שותים מספיק. תמיד נוודא שהשתייה הקלה, המים, וכן, גם האלכוהול המשובח שרכשנו במיטב כספנו – מוגשים קר, ויהיו זמינים עבורנו ועבור כולם! 

תוכן עניינים:

 

השילוב המנצח בין בטיחות בסביבה רטובה, זמינות המשקאות והיכולת לשמור עליהם קרים למשך 24 שעות (!), הפכו את עגלת הקירור שלנו למוצר החם של הקיץ, ולא סתם! היום, אנחנו מתרגשים לספר לכם עוד על חומרי הגלם האיכותיים מהם נוצרה העגלה הייחודית, שנועדה לשדרוג חווית האאוטדורס שלכם בכל פעם מחדש:

 

משקאות קרים כקרח

עגלת קירור למשקאות מעוצבת ואלגנטית אינה חשמלית – וכך בעצם, ללא חשש, ניתן להציב אותה ממש במרכז האירוע, לצד הבריכה או הג’קוזי, בקרבת כל מקור מים, ללא סכנת התחשמלות. לעגלה נפח מרשים של עד 76 ליטרים, או 80 בקבוקים של 330 מ”ל אם תעדיפו לחשב את זה ככה. על הטמפרטורה האידיאלית נשמור באמצעות כמות נדיבה של קרח. חומרי הבידוד המובילים מהם עשויה עגלת הקירור, מבטיחים כי יש צורך למלא אותה אחת ל-24 שעות בלבד כדי לשמור על הקור (כל עוד לא נגמרו בה המשקאות, כמובן)!

בידוד קצף פוליאוראטן (PU), פנים מיכל העשוי פלסטיק פוליפרופילן (PP), וציפוי מתכת איכותי לעגלה כולה התורם לנראותה המרהיבה, בהחלט עושים את כל ההבדל! חומרים אלה, ידועים באיכות הגבוהה שלהם, מבטיחים איטום וקירור כאחד, ואת ההנאה שלכם מכל משקה קר בכל עת. 

 

בכל זמן ובכל אירוע

לא רק שעגלת קירור למשקאות זמינה ומזמינה – היא גם ניידת ועמידה, וניתן למקם אותה בקלות מתי שנרצה ובכל מקום שרק נבחר. ללא צורך בחיבור לחשמל, עם מכסה אטום לחלוטין וארבעה גלגלים מסתובבים, היא מבטלת כל צורך בהגשת המשקאות – כדי שתוכלו להתמקד באירוח עצמו, בהנאה שלכם, ובכל מה שחשוב באמת. עגלת הקירור מגיעה בשני צבעים: שחור או לבן, והיא גם נראית נהדר! כל מה שצריך, זה להציב אותה בחוץ, ממש “במרכז העניינים”, כך שהאורחים שלכם ישמחו “להתכבד בעצמם”!

חשבנו על כל הפרטים הקטנים והגדולים כמובן, ולכן, עגלת הקירור כוללת בנוסף פותחן בקבוקים מובנה עשוי נירוסטה איכותית שאינו מחליד – מה שהופך גם את כל בקבוקי הזכוכית הקרים לנגישים מתמיד.

 

ניקיון ותחזוקה, עד האירוח הבא! 

את העגלה יש להרכיב עם הגעתה אליכם, פעם אחת בלבד, בהתאם להוראות ההרכבה המצורפות, על גבי משטח רך במטרה למנוע נזק לגימור החיצוני. מדובר בהרכבה עצמית פשוטה ומהירה, כל אחד ואחת יכולים (ורבים אף נהנים מההרכבה עצמה!). בנוסף, במידה ותזדקקו לעזרה – הצוות של גודלייף אאוטדורס תמיד לשירותכם. 

גם אם אינכם מארחים לעיתים תכופות, תשמרו על תחזוקתה ועל ניקיונה של העגלה ללא מאמץ – והיא תמיד תהיה מוכנה עד לאירוח הבא. עגלת קירור למשקאות כוללת פתח ניקוז אחורי, אשר עם פתיחתו, הקרח שנמס, מים, יזרמו במהירות החוצה. לאחר ריקון העגלה, ניקוי עדין בלבד באמצעות מטלית רכה ולחה זה כל מה שצריך. אין צורך בחומרי ניקוי המכילים כימיקלים ואנחנו ממליצים שלא להשתמש בהם. 

לעגלת קירור למשקאות גלגלים מסתובבים אותם כבר הזכרנו, המאפשרים כמובן אחסון נוח, מהיר ופשוט. לעגלה נפח גדול אך עיצוב פרקטי וקומפקטי, ניתן לאחסן אותה בקלות כשאינה בשימוש, עד לפעם הבאה בה אתם מארחים.

 

שתייה קרה בקיץ החם: עגלת קירור למשקאות מבית גודלייף אאוטדורס

גודלייף אאוטדורס איתכם לאורך כל הקיץ, וכאן כדי לשדרג את חוויות החוץ והבריכה שלכם, עם מוצרים ייחודיים ואיכותיים במחירים נוחים, לצד שירות מנצח! גם כשלוהט בחוץ וממש בכל זמן, נעשה כל שביכולתנו כדי להבטיח לכם את החוויה המרעננת והמפנקת ביותר.

לצד עגלת קירור למשקאות ואביזרים נלווים, אנחנו, הצוות המקצועי של גודלייף אאוטדורס,  מציעים קולקציות מוצרים מגוונות, שמטרתן להפוך כל אירוח ובילוי יומיומי כאחד, לבלתי נשכחים. ניתן ליצור איתנו קשר עם כל שאלה או התלבטות, בנוגע לכל אחד מהמוצרים שלנו.