המים בג’קוזי צורבים בעיניים? הפתרון בידינו

ג`קוזי לגינה - טיפים לשימוש

ג’קוזי ביתי מעניק לנו חוויה מדהימה ואינספור רגעים של הנאה, אבל רבים מאיתנו כבר מכירים את החוויה הלא נעימה: צריבה בעיניים בעת הרחצה. לרוב, חומרים כמו כלור או חומרים הכרחיים אחרים לשמירה על מי הג’קוזי צלולים ונקיים, יהיו הגורמים לתחושה המעיקה, אך קיימות דרכים יעילות לשמור על המים נקיים ובטוחים לרחצה, ללא כל חשש לצריבה… ואנחנו כאן כדי לספר לכם עוד!

תוכן עניינים:

 

לצד ג’קוזי סופטאב מפנק ומגוון מוצרים ואביזרים נלווים, באתר שלנו, גודלייף אאוטדורס אנו מציעים חומרים מובילים לטיפול במים, ייעודיים לג’קוזי ולבריכות ביתיות. כל החומרים נבדקו ונמצאו יעילים ביותר ובטוחים לשימוש.  

 

מצמצמים את הכלור…

כלור ידוע ביעילותו וביכולתו החשובה למנוע הצטברות בקטריות, חיידקים ומזהמים נוספים במי הרחצה, והוא בהחלט חיוני לתחזוקת הג’קוזי ולחוויית רחצה בטוחה וכיפית. למרות היותו חומר חיטוי נחוץ, כשריכוז הכלור נמוך מדי אנו חשופים לחיידקים ובקטריות בעת הרחצה. ריכזו כלור גבוהה מדי לעומת זאת, עלול לגרום לגירויים שונים, כמו צריבה בעיניים לדוגמא. 

כשריכוז הכלור מדויק, ניתן לרחוץ בהנאה ובראש שקט – את איכות ואיזון המים ניתן לבדוק באמצעות מקלוני בדיקה, ולאזן את המים בקלות בהתאם לתוצאותיה. אבל, טרם הוספת הכלור למי הג’קוזי, אנחנו כאן כדי להציע פתרון נוסף: פתרון מתקדם, אפקטיבי, המצמצם את הכלור הנחוץ במי הרחצה ושומר על המים נקיים בו-זמנית. כן, זה לגמרי אפשרי! 

 

על אקוופינס כבר שמעתם?

הישר מהולנד, מגיעה אלינו Aquafinesse עם נוסחה אורגנית לטיפול במי הרחצה, ואלו הן בשורות מצוינות לכל מי שברשותו ג’קוזי או בריכה ביתית! חברת אקוופינס ההולנדית, מציעה תרכובת מליחית אורגנית לטיפול במים, עבור כל סוגי הג’קוזי והבריכות. 

נדרשת מנה בודדת של אקוופינס מדי שבוע, למניעת התפתחות והצטברות חיידקים במים. עם אקוופינס, ניתן להנות ממים נקיים וצלולים, תוך שימוש מינימלי בכלור – עד 70% הפחתה בכמות הכלור במים! 

לצד הפחתת הכלור במים, לנוזל אקוופינס יתרונות מופלאים נוספים שכדאי להכיר: הנוזל ידידותי לסביבה, וגם מאריך את חיי המערכת של ג’קוזי – פי 3 בהשוואה לחומרי חיטוי אחרים. נוזל אקוופינס נבדק דרמטולוגית ונמצא מתאים לבעלי עור רגיש, ואף השימוש בו פשוט במיוחד – מצריך כ-10 דקות אחת לשבוע. ניתן לרכוש את הנוזל בלבד, וניתן לבחור בכל אחת מהערכות של אקוופינס, הכוללות מוצרים איכותיים המתאימים לבריכות וג’קוזי מסוגים שונים. 

 

ערכת אקוופינס לג’קוזי Softub

בין הערכות הנהדרות של אקוופינס תוכלו למצוא ערכה ייעודית לג’קוזי Hot Tub, לבריכות שחייה פרטיות, בריכות שחייה ציבוריות, בריכות שחייה נגד הזרם ועוד. לסופטאב האהוב שלנו, ערכה המתאימה עבורו בלבד, כיוון שכמו כל ג’קוזי רך, כלור גרגירי או סודיום דיכלור נחוצים לשמירה על המים והג’קוזי עצמו כאחד.  

ערכת אקוופינס לג’קוזי סופטאב מבוססת על הנוזל האורגני המהפכני של אקוופינס, המספק הגנה אידיאלית ומפרק את החיידקים שבמים. הערכה כוללת שני בקבוקים של נוזל אקוופינס, שני מיכלים של כלור גרגירי, מיכל טבליות לניקוי פילטר הג’קוזי, כוס מדידה וכף מדידה. 

השימוש בערכת אקוופינס הוא מהיר ופשוט: מנערים בקבוק אקוופינס לפני השימוש ומוסיפים את הכמות הנכונה של הנוזל בהתאם לסוג וגודל הג’קוזי, ישירות אל תוך המים, באמצעות כוס המדידה הכלולה בערכה. לאחר מכן, יש להפעיל את הג’טים ולפתוח את שסתום האוויר. בהתאם לדגם הסופטאב, יש להוסיף את כמות הכלור הגרגרי הנדרשת אל תוך המים, אחת לשבוע ובהתאם להוראות המפורטות בערכה. 

בנוסף לטיפול שבועי מהיר, יש להוסיף כפית או כפית וחצי של כלור בלבד לאחר כל שימוש. את הסנן (הפילטר), אנחנו ממליצים להסיר ולשטוף במי ברז אחת לשבוע. 

 

עם גודלייף אאוטדורס, המים בג’קוזי צלולים, ללא צריבות או גירויים

כפי ששמחנו לשתף אתכם בפתרון שלנו למי ג’קוזי נקיים, נעימים ובטוחים לרחצה, כך גם נשמח לסייע לכם עם כל הקשור לג’קוזי האהוב שלכם – כשההנאה ממרחב האאוטדורס שלכם תמיד לנגד עינינו.

יש לכם כבר ג’קוזי? היכנסו למאמר המקיף שכתבנו על איך לשמור על הג’קוזי שלכם נקי ומטופח לאורך זמן.

צוות המומחים של גודלייף אאוטדורס איתכם לאורך הקיץ וכל השנה, עם מוצרים ואביזרים איכותיים, פתרונות תחזוקה וטיפול אפקטיביים ועם כל דבר שתדקקו לו! אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לגבי כל אחד מהמוצרים בחנות שלנו ולכל שאלה בנושא תחזוקה וטיפול במים.