האם תיתכן חלודה על מקלחוני החוץ שלנו?

מקלחונים - איך להמנע מחלודה?

אתם כבר מכירים את מקלחוני החוץ הנהדרים שלנו, העשויים פלדת אל חלד (נירוסטה) ועמידים בכל תנאי מזג האוויר. אתם נהנים מחוויית רחצה מרעננת ומעיצוב מנצח המשדרג בקלות את החצר ואת סביבת הבריכה. אך עדיין, אתם שואלים שוב ושוב ובצדק: “האם תיתכן חלודה במקלחוני החוץ?” והיום, אנחנו כאן עם התשובה:

תוכן עניינים:

 

מקלחוני החוץ של גודלייף אאוטדורס עשויים נירוסטה, או בשמה העברי פלדת אל חלד, הנובע מתכונתה העיקרית: פלדה שאינה מחלידה, פלדה עמידה בפני קורוזיה וחלודה. יחד עם זאת, גם נירוסטה איכותית כשלנו זקוקה לתחזוקה קלה כדי לשמר את תכונותיה הנהדרות, במיוחד באזורים לחים או בקרבת הים. אם תמשיכו לקרוא, תגלו שאין סיבה לדאגה – אנחנו מבטיחים שמדובר בתחזוקה פשוטה המצריכה מאמץ מינימלי, כדי לשמור על מקלחון החוץ שלכם כחדש לשנים ארוכות!  

 

נירוסטה 304 ונירוסטה 316 – לא מה שחשבתם

קצת כימיה לפני שנתחיל: ההבדל העיקרי בין נירוסטה 304 לנירוסטה 316 הינו תכולת המוליבדן שבנירוסטה. המוליבדן הוא יסוד כימי, אשר בכמויות קטנות בלבד מחזק מתכות ופלדות. אנחנו בחרנו בשני סוגי הנירוסטה הללו כחומר גלם עיקרי למקלחוני החוץ שלנו, בעקבות עמידותן המצוינת, גם בקרבת מים וגם באזורים בהם מליחות גבוהה. 

נירוסטה 304 ידועה בעמידות גבוהה ובאיכות מצוינת, בעוד נירוסטה 316 היא העמידה ביותר (אך גם היקרה ביותר). לשתי הפלדות השונות מראה כמעט זהה. את הנראות של מקלחוני החוץ שלנו אף שדרגנו עם ציפוי איכותי, המספק שכבת הגנה נוספת לפלדה האהובה עלינו כל כך.

היכנסו למאמר שכתבנו במיוחד על ההבדלים בין נירוסטה 304 ולנירוסטה 316.

  

מהי חלודה וכיצד נמנע ממנה להופיע?

חלודה היא למעשה תחמוצת ברזל, והיא אחת הדוגמאות הנפוצות ביותר לתהליך הכימי המוכר – קורוזיה. קורוזיה וגם חלודה, עלולות להופיע לאחר מגע בין פלדה ללחות, חמצן או ברזל המצוי באוויר. באזורי מליחות, כמו מגורים בקרבת הים לדוגמא, באזורים לחים או בסביבה רטובה, לרוב תתפשט החלודה מהר יותר מאשר במקומות אחרים. 

הבחירה בנירוסטה העמידה והמתאימה ביותר עבור כל אחד ממקלחוני החוץ שלנו כבר נעשתה כמובן, והיא אכן מבטיחה הגנה מצוינת. לצידה, הקפדה על ניקיון, שימוש בחומרי ניקוי עדינים ואף איתור נזקי קורוזיה וחלודה בזמן, אם קיימים ובמידת הצורך – יצמצמו נזקים אפשריים ויסייעו לכם לשמור על המקלחון במצב מצוין.

 

מניעת חלודה: שמירה על שכבת ההגנה הטבעית

אנחנו מדגישים: במקלחוני החוץ לגינה שלנו, נירוסטה איכותית המתאימה לתנאי חוץ ומזג אוויר קיצוני, אותה  ציפינו בציפוי עמיד. דאגנו בנוסף לחורי ניקוז מתאימים ולהבטחת חדירת מים מינימלית למקלחון, זרימת אוויר חופשית ועוד. מכאן, התפקיד שלכם פשוט, ואינו דורש מכם יותר מכמה דקות בודדות מעת לעת. 

איתור שריטות על גבי הנירוסטה (שריטות עלולות להעיד כי שכבת ההגנה הטבעית של הנירוסטה נפגעה), הסרת חלודה במידה והופיעה (ועל מנת שלא תתפשט) וניקוי המקלחון בתדירות קבועה, עם חומרי ניקוי עדינים המתאים לפלדה (כאלה שלא יפגעו בשכבת ההגנה העדינה או יהיו הגורם להיווצרות חלודה). וזה הכל – כמה דקות של תשומת לב וניקיון, בהחלט יעשו הבדל משמעותי!  

 

מקלחוני חוץ – חווית רחצה אידיאלית ואחריות לשנתיים

מקלחוני החוץ אותם אנו מציעים בגודלייף אאוטדורס עשויים פלדת אל חלד, העמידה בפני קורוזיה וחלודה. ניקיון ותחזוקה בסיסיים ביותר, לא רק שיבטיחו חווית רחצה משופרת, הם אף ישמרו על המקלחונים לשנים רבות. כמו כן, כל אחד מהמקלחונים שלנו מגיע עם אחריות לשנתיים ושירות הלקוחות שלנו עומד לרשותכם בכל עת. 

מקלחוני החוץ כוללים בנוסף משטח עמידה המספק יציבות, שגם מאפשר למקם את המקלחון מחדש היכן שתרצו, ללא הצורך להתחייב על מיקום ספציפי. המקלחונים כוללים חיבור למים חמים ומים קרים, לרחצה נעימה בחוץ לאורך כל השנה! 

 

משדרגים את המרחב החיצוני, עם מקלחוני החוץ של גודלייף אאוטדורס

אנחנו מזמינים אתכם לשדרג את מרחב האאוטדורס שלכם עם מקלחונים עצמאיים בשטח (Free Standing) שאינם מחלידים, המתאימים לרחצה בחוץ, בעונה החמה ובכל עונות השנה כאחד! 

ניתן למצוא את כל הדגמים באתר, וגם לפנות אלינו עם כל שאלה, צורך בייעוץ או התלבטות. הצוות המסור של גודלייף אאוטדורס תמיד לשירותכם, ונעשה הכל כדי להבטיח את ההנאה המקסימלית שלכם, עם כל אחד מהמוצרים שלנו.