אמבט חוץ לגינה? הטרנד החדש לגינה מפנקת

אמבט חוץ לגינה

אמבט חוץ לגינה הפך לאחד הטרנדים המובילים בארצות הברית, אי שם בתקופת הקורונה, שנראית לנו רחוקה כל כך. אך בניגוד לטרנדים רבים שחלפו מהר, אמבט החוץ כבר הוכיח לנו שהוא כאן כדי להישאר… ולא רק שהוא כבש את ליבם של האמריקאים – יותר ויותר אנשים, ברחבי העולם וגם בישראל, בוחרים ברחצה מהנה תחת כיפת השמיים, באמבט הייחודי והמפנק!

תוכן עניינים:

 

שלושה דגמים של אמבט חוץ עשוי בטון כבר הגיעו אלינו, אל גודלייף אאוטדורס –  הדגמים כוללים עיצוב שכולו “וואו”, איכות ללא פשרות, וגם חוזק ועמידות יוצאי דופן! הרחצה בחוץ היא חוויה מרגיעה שאין כמותה, המפיגה מתחים בתקופות לחוצות, וידועה כבילוי נעים ביומיום ובשגרה. 

 

רוגע ושלווה

לקוחותינו שכבר התנסו ברחצה באמבט חוץ, שיתפו אותנו בחוויות שלהם: “ממש הטוב שבשני העולמות, מרגיש כמו בחיק הטבע, עם כל הנוחות של הבית”. ואכן, זו חווית האאוטדורס אותה אנו שואפים להעניק עם כל אחד מהמוצרים שלנו.

אמבט חוץ INFINITY כולל הרבה מעבר להיגיינה, אלא חווית ספא של ממש. לאורך ההיסטוריה, מרחצאות ואמבטיות חיצוניות נחשבו לפינוק, לסטטוס חברתי, “לחיים הטובים” – אך בימינו, למזלנו ולהנאתנו, הם הופכים ליותר ויותר זמינים ונגישים! אמבט חוץ לגינה מגיע בשלושה דגמים, וזמין לרכישה עם ברז נירוסטה לו שני מצבים (ברז או מקלחון ידני). ניתן לרחוץ באמבט במים חמים או קרים, בהתאם לעונה או בהתאם לכל העדפה אישית. ניתן גם למלא את האמבט עם דלי, צינור או בכל דרך שתבחרו, ללא צורך בחיבור למים. 

 

חוויה ייחודית בהתאמה אישית

לצד רגיעה והיגיינה, קשה לתאר במילים את החוויה של מרחב מפנק באמת שכל כולו שלכם. האמבט אידיאלי לזמן איכות עם עצמכם, “פסק זמן” של ממש, או לחוויה אינטימית יותר עם בן או בת הזוג. בשונה מבריכה ביתית או מג’קוזי לדוגמא, אמבט חוץ מתאים לאדם אחד ועד שני אנשים בלבד.

“זה כיף גדול, סתם לקרוא ספר או להאזין למוזיקה, או פשוט להתנתק לרגע מהכל”, שיתפה אותנו לקוחה בחוויה שלה. וגם מהניסיון האישי שלנו, אנחנו יכולים להבטיח שחווית הרחצה באמבט חוץ INFINITY, היא מיוחדת במינה.  

 

עמידות, איכות ומה שביניהן

אמבט חוץ INFINITY עשוי תרכובת ייחודית של בטון ובעל חומרים איכותיים נוספים, אשר מקנים לו חוזק ויציבות לצד גימור חלק ואטום. האמבט אינו מבריק או מסנוור תחת השמש, וגם אל תתנו למשטח החלק להטעות אתכם – חומרי הגלם האיכותיים מצמצמים את הסיכון להחלקה.

האמבט מתאים כמובן לתנאי חוץ, ויתרון בולט נוסף של כל אמבט – הוא היותו נוח ומרווח! אורכו 160 ס”מ ורוחבו 97 ס”מ, וגם כששני אנשים רוחצים בו-זמנית, ניתן להתרווח בהנאה. האמבט אינו גדול ואינו קטן, הוא בדיוק בגודל האידיאלי! 

 

עיצוב המשלב בין הבית לבין החוץ

לצד עמידות ללא פשרות וחוויה שאין שני לה, תהיו בטוחים שגם עם ה”חוויה לעיניים”, העיצוב – לא חסכנו בכלום. ניתן לבחור באמבט בצבע בטון טבעי, בצבע בזלת, או בצבע טאופ. אגב, אם אהבתם את העיצוב (ואיך אפשר שלא!), תדעו שאמבט המתאים לתנאי חוץ ניתן להציב גם בחדר הרחצה הביתי אם תרצו!

טאופ (Taupe) הוא גוון חום-אפרפר בעל גימור מט וברק עדין מאוד – הצבע הופך לחלק מהאמבט עוד בשלב הראשוני, טרם יציקת החומר אל התבנית. צבע הבטון, גוון אפור בהיר עם אפקט ייחודי הנוצר בצביעה ידנית, הינו חלק מסדרת הצביעה האמנותית Art Painting . גם צבע הבזלת, גוון אפור כהה עם אפקט מרהיב הנוצר בצביעה ידנית (מזכיר סלע וולקני), הוא חלק מאותה הסדרה. 

 

לא עוד טרנד חולף, אלא מוצר איכותי: אמבט החוץ של גודלייף אאוטדורס

אמבט חוץ INFINITY הוא מוצר נהדר, שהוכיח מזמן שהוא כאן כדי להישאר. לאמבט עמידות מצוינת וחווית רחצה מפנקת, אותה הגדירו הלקוחות שלנו כ”ממכרת”. אנחנו, גודלייף אאוטדורס מציעים מגוון מוצרים לגינה, לחצר, לבית ולסביבת הבריכה, בעיצוב יוקרתי ובאיכות בלתי מתפשרת – את כל המוצרים שלנו תוכלו לראות באתר. 

מוזמנים לקרוא את המאמר שכתבנו לגבי איך לשדרג את חווית הבריכה עם עגלת קולר למשקאות

הצוות האדיב של גודלייף אאוטדורס לרשותכם בכל עת, וניתן ליצור איתנו קשר בנוגע לאמבט החוץ האידיאלי עבורכם ולגבי כל אחד מהמוצרים שלנו. אנחנו כאן ותמיד נשמח לסייע לכם.