הקיר המושלם: בגינה, בבית קפה ואפילו במסעדה – קיר ירוק מלא בצמחיה

קיר ירוק מלא בצמחיה

לצבעים סביבנו השפעה רבה על איך שאנחנו מרגישים, גם אם אנחנו לא מאוד מודעים לכך. הצבע הירוק מעניק לנו שלווה ורוגע, ואף לוקח אותנו במחשבה הישר אל חיק הטבע! בדיוק מסיבות אלה, אנחנו רואים יותר ויותר קירות ירוקים, בחצרות ובבתים, במשרדים, בבתי קפה, מסעדות ועוד. אם תרצו קיר ירוק בגינה, בחצר או בעסק שלכם, פשוט יותר ממה שחשבתם להפוך את הרעיון הנפלא למציאות.

קיר ירוק הוא בעצם מבנה אנכי המכוסה כולו בצמחיה. למרות שהקיר ברובו ירוק ומכאן שמו – בהחלט אפשרי להוסיף לו צבעים נוספים, עם פרחים מסוגים שונים. בשנים האחרונות, הקיר הירוק הפך לנפוץ ופופולרי ברחבי העולם, תודות לנראות המשגעת שלו ומגוון יתרונות שלא ניתן להתעלם מהם: יצירת אווירה חיובית, השפעה סביבתית, הפחתת הטמפרטורה בתוך מבנה (קיר ירוק פנימי), צל והגנה מפני שמש (קיר ירוק חיצוני גדול) והרשימה עוד ארוכה…

 

תוכן עניינים

 

בחירת צמחיה לקיר ירוק

בקירות ירוקים אפשרי לגדל כל צמח אותו ניתן לגדל גם בקרקע. יחד עם זאת, למראה אידיאלי, לרוב נבחר בצמחים מטפסים המעניקים לקיר הירוק אפקט מרשים במיוחד. לבחירת הצמחים ההשפעה הגדולה ביותר על נראות הקיר כמובן, ולצד הבחירה בצמחים היפים ביותר, אנחנו ממליצים לוודא את התאמתם של הצמחים לחלל בו נמצא הקיר הירוק:

אם תציבו את הקיר הירוק בתוך הבית, בעסק, בבית קפה, מסעדה או כל חלל פנימי אחר – מומלץ כמובן לבחור בצמחים שאינם דורשים שמש ישירה, אלא צל או חצי צל בהתאם למיקום. לקיר ירוק בגינה, לצד הג’קוזי או הבריכה, במרפסת או בחצר – רצוי לבחור בצמחים הזקוקים לשמש, צמחים שהשמש “תעשה להם טוב”. כמו כן, במידה ואתם מחברים מערכת השקיה לקיר הירוק שלכם, מומלץ לבחור בצמחים הדורשים כמות זהה של מים.

 

הופכים את המרחב החיצוני של הבית לירוק יותר

קל ופשוט ליצור מרחב אינטימי באמצעות קיר ירוק, בכל מקום שתבחרו! ניתן לעשות את זה עם אדנית CLIMBOX, האדנית האידיאלית ליצירת קיר ירוק ומהמם במרחב החיצוני שלכם: בפאטיו, במרפסת, בגינה או בחצר. 

אדנית CLIMBOX עשויה מתכת וכוללת רשת הנועדה לצמחים מטפסים. האדנית כוללת חורי ניקוז בחלקה התחתון, ארבעה עציצי פלסטיק בהם תוכלו לשתול את הצמחיה, שישה גלגלים מסתובבים אם תרצו להזיז את הקיר הירוק שלכם מפעם לפעם, שני צבעים לבחירתכם ועיצוב מרשים במיוחד – כזה שלא ניתן להסיר ממנו את העיניים. 

 

קירות ירוקים גם בעסקים: בתי קפה, מסעדות ועוד

בעולם המסעדנות והאירוח, לאווירה ולעיצוב תפקיד חשוב – ואם אתם מגיעים מהתחום, אתם בוודאי יודעים טוב מאיתנו במה בדיוק מדובר. קיר ירוק אינו עוד טרנד שעתיד לחלוף, אלא דרך קלה, יצירתית וידידותית לסביבה, להעניק לסועדים ולאורחים שלכם חוויה שכולה טבע, אפילו אם העסק נמצא בלב ליבה של העיר!

לאדנית CLIMBOX שני גדלים לבחירתכם – גדול (119X30X173.5 ס”מ) או קטן (60X30X173.5 ס”מ), כך שתתאים בקלות לחלל הרצוי. האדנית עשוי פלדה איכותית בציפוי אבקה, וניתן להציב אותה בחלל פנימי ובחלל חיצוני ללא כל חשש – היא נועדה לעמוד בתנאי חוץ. 

הרכבת האדנית היא פעולה חד פעמית, בסיסית ביותר, שלא תגזול מכם זמן יקר, וגם תחזוקת האדנית קלה ופשוטה: את פעולת הניקוי יש לבצע באמצעות מטלית לחה בלבד, ללא שימוש בכימיקלים, חומרי ניקוי ביתיים או סבון כלים.

 

מבחר מוצרי אירוח ואווירה מבית גודלייף אאוטדורס

מזג האוויר הנוח שאנחנו זוכים לו ברוב ימות השנה, הופך כל בילוי בחוץ לחוויה של ממש. אנחנו מאמינים בלב שלם, שיצירת האווירה הרצויה והעיצוב מנצח, לצד מוצרים ייחודיים באיכות ללא פשרות המותאמים לכך – עושים את כל ההבדל, תורמים להנאה שלכם ומבטיחים אותה בכל עת.

אנו מזמינים אתכם לקרוא את המאמר שכתבנו בנושא שדרוג חווית הבריכה בעזרת עגלת משקאות הייחודית שלנו.

אנחנו, גודלייף אאוטדורס, מזמינים אתכם לחנות שלנו, בה לצד אדנית CLIMBOX כבר מחכים לכם מוצרים איכותיים, ייעודיים לתנאי חוץ ולהשלמת חוויית האירוח והאווירה. נשמח לספק מידע נוסף לגבי כל אחד מהמוצרים השונים שלנו, לענות על כל שאלה, לסייע עם כל התלבטות, ולעזור לכם בכל עת לשדרג את מרחב האאוטדורס שלכם! אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר לפרטים נוספים.